diumenge, 29 de març del 2015

joan rovira



"ballant entre disfresses" - joan rovira


avui la platja no està sola
tot ple de cors damunt la sorra
l'aigua del mar, la dolça brisa
deixant enrere la rutina
 
tot sol, tot sol, un altre estiu...
 
sonen els ritmes de cantina
entre gavines i somriures
la gent és lliure en esta festa
navega en la cervesa freda
 
tot sol, tot sol, un altre estiu...
 
em costa imaginar si la veuré
confós per mil colors i tanta gent
ballant entre disfresses
podré trobar-la?
potser ella també m'està buscant
el seu cos purpurina brillarà
ballant entre disfresses
on amagar-nos
 
durant el dia o potser aquesta nit...
durant el dia o potser aquesta nit...
 
 
tot sol, tot sol, un altre estiu...
 
mentrestant, seguiré esperant
com faig cada estiu
tímid i discret
camuflat en les ulleres de sol
seguiré observant
 
em costa imaginar si la veuré
confós per mil colors i tanta gent
ballant entre disfresses
podré trobar-la
potser ella també m'està buscant
el seu cos purpurina brillarà
ballant entre disfresses
podré trobar-te?
on amagar-nos?
podré trobar-te?
 
i com  m'inquieta
saber que et puc tenir
i com m'excita
imaginar-te amb mi
 
després t'apropes...
jo sé que estàs aquí



joan rovira canta miquel martí i pol, "mare, si fos mariner"
 
 

1 comentari:

Anònim ha dit...

Dirulirulidirupdapdoropdo.ballant ens trobarem sense buscar. qualsevoldia o potser aquesta nit.