dijous, 31 de juliol del 2014

paroxetina

me sembla que la relació amb tu està sent la més llarga que he tingut.
quants anys fa que estem juntes? ja ni ho sé.

m'he tornat a despistar. una setmana, potser?
no et tenia i no trobava el moment de venir-te a buscar.
en alguns moments, me'n recordava de tu, "vés amb compte, iruna, que ja saps què passa després...", fins que avui, patapam.

a la farmàcia, preguntant per tu, m'he posat a plorar. i no ha sigut la primera plorada del dia.

ahir van marxar els xiquets amb mons pares una setmana de vacances. m'alegro que almenys amb ells puguen fer-ne i sortir de la nostra rutina.

suposo que el meu cos avui m'ha donat permís per desmoronar-me.
mentre l'aicard i la sara són aquí, no m'ho puc permetre. i la setmana que ve i l'altra, tampoc, que mon germà farà vacances i he d'arribar a tot tant com pugue.

potser tu, coneixent-me, ja te'm vas acabar amb vista, i, sabent que em despistaria, vas fer el càlcul just i necessari: "va tan de cul que no se'n recordarà de mi en uns dies ni trobarà el moment d'anar-me a buscar; quan los xiquets màrxiguen, acabarà de descarregar les piles, caurà fulminada dijous i s'arrossegarà a la farmàcia perquè s'adonarà que em necessita; tindrà tres dies per pair-me, mentre intenta avançar feina que després no podrà fer amb suficient dedicació, i així dilluns...".

gràcies, paroxetina. tu sí que ets previsora. no sé què faria sense tu.